|
Статистика |
|
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
|
Каталог файлів |
|
У розділі матеріалів: 35 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
На сучасному етапі розвитку шкільної правової
освіти особливу увагу слід приділяти меті і завданням правоосвітньої і
правовиховної роботи. Це обумовлено тим, що 23.11.2011 р. Кабінет
Міністрів України затвердив Державний стандарт базової і повної загальної
середньої освіти. |
Пізнання й поважливе ставлення до історії, як
свідчить досвід багатьох країн світу, – один із критеріїв розвиненості
суспільства, чинник його консолідації та стабільності, а тому, – сталого
розвитку, впевненого поступу. Історія як навчальний предмет відіграє значну
роль у розвитку особистості, спільноти в цілому. |
Законодавство України щороку поповнюється законами, що покликані захищати
дітей від насильства та попереджувати його прояви в родині, у навчальних
закладах, на вулицях. Тому обласний навчально-методичний центр практичної
психології і соціальної роботи надсилає методичні рекомендації із зазначеної
тематики.
|
Методичні рекомендації розроблено з
метою реалізації Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх
навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15
серпня 2011 року
№ 872.
Інклюзивне навчання - це комплексний
процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх
навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з
урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких
дітей.
|
Трудове навчання у 5 – 9 класах базується на
практичній діяльності учнів. Практичні
роботи бажано проводити на кожному уроці. |
Реалізації цих завдань в
загальноосвітніх навчальних закладах сприяє вивчення курсів фізики та
астрономії. Фізика є фундаментальною наукою, яка вивчає загальні закономірності
перебігу природних явищ, закладає основи світорозуміння на різних рівнях
пізнання природи й надає загальне обґрунтування природничо-наукової картини
світу. |
У 2013-2014 навчальному
році вивчення географії у загальноосвітніх навчальних закладах буде
здійснюватися у традиційному порядку за такими програми:
|
У
наступному навчальному році залишаються чинними програми, підручники й основні
вимоги до викладання біології, екології, природознавства в основній та старшій
школі. Вивчення біології буде здійснюватися за такими програмами:
|
Хімія як навчальна дисципліна несе потужне світоглядне, моральне та екологічне
навантаження. Мета навчання хімії у
середніх загальноосвітніх закладах залишається незмінною, а саме формування в
учнів ключових і предметних компетентностей, необхідних для самореалізації і
соціалізації особистості; наукового світорозуміння, вироблення екологічного
стилю мислення і поведінки. У зв’язку з визначеною метою під час навчання хімії
мають розв’язуватися такі найважливіші завдання |
Програми з іноземних мов
для загальноосвітніх навчальних закладів будуються на засадах
загальнодидактичних принципів, враховують особливості методичної організації
процесу навчання кожної мови окремо, а також навчальний досвід учнів у вивченні
як і рідної мови. Пріоритетним є комунікативний підхід до навчання.
|
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
|
|