Субота, 04.05.2024, 17:35
Міловський районний методичний кабінет Луганської області
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
РМО вихователів ДНЗ [1]
РМО вчителів іноземної мови [1]
РМО вчителів історії та правознавства [2]
РМО вчителів математики та інформатики [1]
РМО вчителів початкових класів [3]
РМО вчителів російської мови та світової літератури [0]
РМО вчителів трудового навчання та образотворчого мистецтва [1]
РМО вчителів української мови та літератури [0]
РМО вчителів фізики [1]
РМО вчителів хімії та біології [2]
РМО географії та економіки [1]
РМО ЗДНВР,ЗДНМР [18]
РМО працівників психологічної служби [2]
РМО фізичної культури та ЗВ [1]
РМО шкільних бібліотекарів [1]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Каталог файлів
Головна » Файли » РМО

У розділі матеріалів: 35
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »

Сільська школа була і залишається  найбільш масовим навчально-виховним закладом в Україні. Від її роботи багато в чому залежить перебудова економіки, розвиток соціальних проблем села, підвищення культури сільського населення, ефективність його праці. Тому великого значення набувають пошуки оптимальних шляхів організації навчання і виховання дітей у сільській місцевості. Одним із них є здобуття освіти у навчально-виховному комплексі.

Навчально-виховний комплекс дозволяє вирішити цілий ряд соціально-педагогічних проблем: діти сільських трудівників максимально охоплені дошкільним вихованням, що забезпечує покращення якості навчання; утворюється дійовий центр виховання, який здійснює інтеграцію всіх педагогічних сил учасників навчально-виховного процесу;  забезпечується педагогічно організоване середовище, всебічний розвиток дітей, духовне збагачення всіх жителів села. Тому в червні 2013 року у зв’язку з тим, що у селі було ліквідовано дошкільний навчальний заклад «Калинка», було змінено тип навчального закладу Мусіївської ЗОШ І – ІІІ ступенів  та перейменовано в «Мусіївський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад «Калинка» - Мусіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів».

Перед педагогічним колективом стала проблема щодо організації навчально-виховного процесу в закладі нового типу. Щоб доцільно та якісно його організувати, створено проект «Наступність та перспективність між дошкільною та початковою ланками освіти». В рамках цього проекту  реально відстежувався індивідуальний розвиток  кожної дитини, було створено психолого-педагогічні умови, що забезпечують сприятливий перебіг процесу адаптації першокласників до шкільного навчання (природність переходу з дитячого садка в школу),  поліпшують підготовку до навчання в школі 5-6 річних дітей, поглиблюють інтерес до життя в школі та  допомагають сім'ї в новій ситуації, що виникає при підготовці до навчання в школі і при вступі дитини до школи.

Протягом першого року роботи нашого навчального закладу в статусі НВК створено програму наступності дошкільної освіти та початкової школи, складено план спільних дій перших двох ланок освіти. З 1 листопада 2013 року організовано роботу Школи майбутнього першокласника, яка забезпечує цілісний і різнобічний розвиток дитини, формування необхідних навичок навчальної діяльності, відповідних віковим можливостям і вимогам сучасної української школи, розкриття творчих здібностей малюків, розвиток пізнавальних інтересів дитини та бажання вчитись. В дошкільному закладі систематично та цілеспрямовано практичним психологом НВК здійснюється діагностика готовності дітей до школи. Протягом цього часу проведено батьківські збори на тему «Нормативно-правова база дошкільної освіти», «Завдання ДНЗ і сім’ї у підготовці дитини до школи», створено належні умови для організації навчально-виховного процесу дошкільнят: облаштовано ігровий майданчик, приміщення дитсадка, створено куточок для занять майбутніх першокласників, куточок природи, куточок для батьків, тематичні виставки, виставки спільних робіт дітей-дошкільнят та їх батьків.

Традицією вже стала участь дошкільнят та школярів у спільних справах, де діти вчаться разом малювати, виготовляти поробки до різноманітних свят, готувати художні номери для виступів і просто спілкуватися. Частими гостями в ДНЗ «Калинка» є волонтери – учні школи Кривульчак А. (6 клас) та Протоковило Г. (11 клас), які допомагають малятам відчувати себе повноцінними членами великої шкільної сім’ї.

Активно ведеться спільна методична робота між педагогічними колективами дошкільного закладу та школи. Протягом навчального року були проведені методичний міст «Вивчення і аналіз програм дошкільного закладу та початкової школи», засідання педагогічної ради «Наступність у роботі дитячого садка та школи як умова забезпечення особистісно орієнтованого підходу до освітньо-виховного процесу».  

15 травня 2014 року на базі Мусіївського НВК відбулося засідання районного методичного об’єднання заступників директорів з навчально-виховної та науково-методичної роботи, на якому підведено підсумки діяльності навчального закладу за перший рік роботи  в умовах навчально-виховного комплексу.

Які зміни відбулися в школі після створення навчально-виховного комплексу? Все просто… До шкільної родини приєдналися  дошкільнята, які тепер є найпершою ланкою з відповідними правами та обов’язками учасників навчально-виховного процесу.

 Не було б сьогоднішніх результатів та досягнень у роботі дошкільного закладу «Калинка», як складової  Мусіївського НВК,  якби не самовіддана та безкорисна допомога батьків вихованців. Колектив навчально-виховного комплексу висловлює вдячність всім батькам за небайдужість, за розуміння теперішніх проблем в освіті, надання матеріальної та фізичної допомоги щодо організації виховного процесу в дошкільному закладі.    

  Заступник директора Мусіївського НВК

з науково-методичної роботи Мануйлова О.В.

РМО ЗДНВР,ЗДНМР | Переглядів: 974 | Завантажень: 0 | Додав: alinka333 | Дата: 25.05.2014 | Коментарі (0)

Відкрити файл vidomosti_znz.xls в програмі MS Excel 2003.

В файлі необхідно заповнити дані у таблиці, які знаходяться на 4 листах: Відомості про ЗНЗ, Відомості про директорів, Відомості про заступників з НВР, Відомості про заступників з ВР. Дані необхідно вносити в комірки, позначені жовтим кольором, інші комірки захищені від змін.

Запис вноситься в одну строку, не можна міняти назву аркушів, змінювати структуру таблиці, об’єднувати комірки, робити запис у кількох рядках.

Якщо запис не вмістився у комірку – продовжуйте писати, не можна Enter-ом переходити на наступний рядок. Коли запис буде вписаний і Ви перейдете до наступної комірки, він вирівняється так, що його буде видно повністю.

РМО ЗДНВР,ЗДНМР | Переглядів: 419 | Завантажень: 21 | Додав: alinka333 | Дата: 11.02.2014 | Коментарі (0)

Матеріали для відповідальних за апробацію електронної бази ЗНЗ
РМО ЗДНВР,ЗДНМР | Переглядів: 314 | Завантажень: 14 | Додав: alinka333 | Дата: 11.02.2014 | Коментарі (0)

Особистісно орієнтований підхід у навчанні молодших школярів української мови 
(З досвіду роботи вчителя початкових класів Микільської ЗОШ І – ІІІ ступенів Прищепи Н.Ю.)
РМО вчителів початкових класів | Переглядів: 390 | Завантажень: 38 | Додав: alinka333 | Дата: 11.02.2014 | Коментарі (0)


РМО ЗДНВР,ЗДНМР | Переглядів: 332 | Завантажень: 21 | Додав: alinka333 | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Із досвіду роботи
заступника директора з НВР
 Мусіївського НВК
Мануйлової Олени Василівни
РМО ЗДНВР,ЗДНМР | Переглядів: 329 | Завантажень: 25 | Додав: alinka333 | Дата: 26.01.2014 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації щодо вивчення дисциплін художньо-естетичного циклу в 2013-2014 навчальному році підготовлено на основі положень, визначених Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392), Концепцією художньо-естетичної освіти і виховання та інших інформаційно-аналітичних нормативних документів, затверджених і рекомендованих Міністерством освіти і науки України.

РМО ЗДНВР,ЗДНМР | Переглядів: 443 | Завантажень: 83 | Додав: alinka333 | Дата: 27.08.2013 | Коментарі (0)

На сьогодні одним із основних напрямів державної освітянської політики в Україні визнано модернізацію системи дошкільної освіти з урахуванням принципів демократизації, гуманізації, індивідуалізації педагогічного процесу. В її основу покладено пріоритетність дошкільної ланки в єдиній національній системі неперервної освіти, а основним завданням визначено своєчасне становлення і повноцінний розвиток життєвокомпетентної творчої особистості з раннього дитинства.

РМО вихователів ДНЗ | Переглядів: 388 | Завантажень: 234 | Додав: alinka333 | Дата: 27.08.2013 | Коментарі (0)

Пріоритетним завданням системи освіти є виховання людини в дусі відповідального ставлення до власного здоров’я й здоров’я оточуючих як до найвищої соціальної цінності, формування високого рівня здоров’я дітей та учнівської молоді, формування в школярів високого рівня культури здоров’я.

Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості.

РМО фізичної культури та ЗВ | Переглядів: 363 | Завантажень: 27 | Додав: alinka333 | Дата: 27.08.2013 | Коментарі (0)

П. Рогова відмічає, що активний розвиток інформаційного суспільства сприяв зміні концептуальних основ розвитку бібліотечної діяльності, загальному соціальному стану бібліотечно-інформаційної системи України, яка потребує пошуку шляхів інноваційного розвитку бібліотечного соціального інституту та управління ним відповідно до вимог інформаційного суспільства [5, 116].

РМО шкільних бібліотекарів | Переглядів: 478 | Завантажень: 52 | Додав: alinka333 | Дата: 27.08.2013 | Коментарі (0)

Copyright MyCorp © 2024
POWERED_BY$      педпреса